Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Često postavljana pitanja o updateima ID. softvera

Imate pitanja o updateima ID. softvera, postupku i instalaciji? Ovdje ćete pronaći odgovore.

Pregled pitanja i odgovora

Ovdje ćete pronaći odgovore na često postavljana pitanja o updateima softvera općenitobežičnim updateima i radioničkim updateima.

1.

Često postavljana pitanja – općenito

Zašto bih trebao izvršiti update softvera u svom ID. modelu?

Volkswagen preporučuje da nadolazeći update softvera izvršite uskoro. Samo ćete tako profitirati od dodatnih i poboljšanih funkcija. Posljednje raspoloživa verzija ID. softvera preduvjet je za primanje budućih aktualiziranja. 

Kako ću saznati kada je raspoloživ update softvera za moj ID.?

Ako je update raspoloživ u servisnoj radionici, o tome će vas informirati vaš Volkswagen partner.

Ako je planiran bežični update za vaše vozilo, o tome ćete biti informirani putem e-mail adrese preko koje ste se prijavili u We Connect. Ako se update softvera može instalirati u vozilu, dobit ćete poruku u infotainment sustavu. Primanje updatea pretpostavlja da se vaše vozilo nalazi u online modusu, da je slanje i primanje podataka o vozilu aktivirano u postavkama privatnosti u vozilu i da je glavni korisnik prijavljen u vozilu s aktivnim ugovorom za We Connect.

 

Dobio sam obavijest u vozilu da je raspoloživ update – znači li to da mogu instalirati novu verziju softvera?

Zahvaljujući funkciji bežičnih updatea u vozila se mogu prenijeti različite vrste updatea. To mogu biti updatei za postojeće In-Car aplikacije, za sustave vozila, za In-Car-Shop, updatei softvera itd. Detaljnije informacije o updateu koji je raspoloživ za vaše vozilo pronaći ćete u pripadajućoj obavijesti o nadogradnji verzije u infotainment sustavu.

Po čemu ću prepoznati koja je verzija softvera trenutačno instalirana u mojem ID. modelu?

Kako biste provjerili trenutačnu verziju softvera u svom vozilu, na ekranu infotainmenta dodirnite "ID. softver". Ako pločica "ID. softver" nije raspoloživa, instaliranu verziju softvera možete također potražiti u informacijama o sustavu. Za to slijedite ova kratka objašnjenja.

 

Jesu li updatei za mene besplatni?

Da, updatei su za vas besplatni.

Kako se dobiva potvrda o updateu softvera?

Nakon updatea softvera aktualizira se pločica "ID. softver" kako bi se prikazala verzija softvera koja je instalirana u vozilu. Ne donosi svaki update softvera povećanje verzije softvera (npr. automatski update karti za navigacijski sustav, nove aplikacije za In-Car-Shop, poboljšanja funkcija u operativnom sustavu). Povećanje broja verzije može se prepoznati po nazivu updatea softvera (npr. update softvera 3.2 itd.).

Kako ću aktualizirati In-Car aplikacije?

Dodatno uz update ID. softvera Volkswagen nudi i update za sistemske aplikacije, takozvane In-Car aplikacije. Ako se vaše vozilo nalazi u online modusu i ako je u vozilu prijavljen glavni korisnik s aktivnim ugovorom za We Connect, u infotainment sustavu vozila bit ćete informirani o tome čim neki update bude raspoloživ. Detaljne informacije o sadržaju updatea pronaći ćete u obavijesti o nadogradnji verzije koja će vam se prikazati prije instalacije u vašem infotainment sustavu.

Moj ID. prikazuje da se moram prijaviti kao glavni korisnik. Što moram učiniti?

Od updatea ID. softvera 3.0 moguće je dodati još korisnika te prebacivati između glavnog i drugih korisnika. Prijava u infotainment sustavu kao "glavni korisnik" potrebna je radi korištenja mobilnih online usluga.

Više o administriranju korisnika

  • Na zaslonu dobrodošlice odaberite online modus.

  • Preko pločice "Korisnici" prijavite se kao glavna korisnica odnosno glavni korisnik.

  • Smartphoneom skenirajte kod koji se prikazuje u infotainment sustavu vašeg vozila tako da pritisnete polje "Skeniranje koda" u aplikaciji Volkswagen App. Ili se prijavite svojom e-mail adresom preko koje ste se također prijavili u We Connect.

Kako biste profitirali od ostalih mobilnih online usluga, izvršite sljedeće dodatne korake. 

  • Navigirajte do trgovine u infotainment sustavu. Ovdje možete ugovoriti We Connect i We Connect Plus. 

  • Pročitajte napomene i izjavu o zaštiti podataka te prihvatite nove Opće uvjete poslovanja. 

Ako nemate važeći ugovor za We Connect ili We Connect Plus, možete ih besplatno ugovoriti u In-Car-Shopu u svom infotainment sustavu. Uvjerite se da ste sve svoje osobne podatke unijeli ispravno i u cijelosti.

Zašto nakon instalacije updatea softvera imam ograničenu vezu za We Connect ili je uopće nemam?

Postoji mogućnost da su vaši osobni podaci (npr. pohranjene radiopostaje ili grijanje sjedala) poništeni na tvorničke postavke. To može zahtijevati ponovnu prijavu kao glavni korisnik u We Connect. Detaljan videozapis o tome kako se prijaviti kao glavni korisnik vozila pronaći ćete u području Administriranje korisnika.

Zašto updatei nisu numerirani kronološkim redoslijedom?

Updatei softvera dobivaju svoje verzije kronološkim redoslijedom, međutim neki updatei softvera ne donose nove funkcije, već samo primjerice otklanjaju greške ili optimiziraju postojeće sadržaje. Samo updatei s novim funkcijama dobivaju informativnu stranicu, pa se može dogoditi da se na web-mjestu neće prikazati svi updatei kronološkim redoslijedom.

Često postavljana pitanja – bežični updatei

Što su bežični updatei?

Bežični updatei su aktualiziranja softvera koja se skidaju preko integrirane internetske veze vašeg vozila. Tako možete profitirati od poboljšanja ili novih funkcija.

Mogu li sam provesti bežični update?

Vaš ID. model obavijestit će vas u infotainment sustavu čim neki update bude raspoloživ za instalaciju te će vas voditi kroz postupak instalacije.

Kao registrirani glavni korisnik vozila možete sami instalirati bežični update.

Po čemu ću prepoznati da je raspoloživ neki bežični update?

Vaš ID. obavijestit će vas pop-up obaviješću na glavnom ekranu infotainment sustava čim update bude na raspolaganju.

Maknuo sam obavijest u infotainment sustavu. Kako ipak mogu doći do instalacije?

Obavijest u infotainment sustavu samo je napomena o raspoloživosti bežičnog updatea. Instalacija se može pokrenuti nakon parkiranja vozila i aktiviranja elektroničke parkirne kočnice na pozdravnom zaslonu.

Koji će updatei softvera biti raspoloživi bežično (online)?

Cilj nam je ponuditi update po mogućnosti bežičnim putem. Ako je potreban odlazak u servisnu radionicu, o tome će vas informirati servisni partner.

Što trebam za primanje bežičnog updatea?

Bežični updatei načelno su raspoloživi za svakog vozača ID. modela. Trebate samo aktivni ugovor za We Connect i odgovarajuću prethodnu verziju updatea ID. softvera koji želite instalirati. 

Kako biste saznali koja je verzija softvera trenutačno instalirana u vašem ID. modelu, otvorite točku izbornika "Setup" u glavnom izborniku infotainment sustava. Potom navigirajte do točke "Informacije o sustavu".

Pločica "ID. softver" raspoloživa je u vozilima s ID. softverom 3.1 ili novijim - ta In-Car aplikacija prikazuje vam aktualnu verziju softvera koja je instalirana u vozilu.

Je li status veze mojeg ID. modela relevantan za primanje bežičnog updatea?

Za download updatea potrebna je internetska veza. On se može izvršiti samo ako se vaš ID. nalazi u online modusu te ako je aktivirano slanje i primanje podataka o vozilu. Postojeća internetska veza prikazuje se na glavnom ekranu infotainment sustava simbolom za vezu.

Više informacija o statusu veze svog ID. modela pronaći ćete u Uputama za uporabu pod točkom Prijenos podataka → Privatnost.

Mogu li preskočiti bežični update i instalirati sljedeći raspoloživi update?

Bežični updatei nadograđuju jedan drugoga. Kako biste uvijek mogli profitirati od najnovijih funkcija i poboljšanja, izvršite sve postupke updatea.

Zašto sam primio bežični update ako ne vidim nikakve promjene?

Ne donosi svaki bežični update vidljive promjene. Bežični update ponekad donosi aktualiziranja funkcija i poboljšanja kvalitete u pozadini. Sadržaj svakog updatea možete potražiti u obavijesti o nadogradnji verzije.

Zašto ne dobivaju sva vozila koja su predviđena za update softvera istovremeno bežični update?

Bežični updatei softvera objavljuju se u sklopu kampanja. Kampanje su grupirane u određene skupine i obuhvaćaju određeni broj vozila odabranih prema hardveru. To znači da se update softvera stavlja na raspolaganje u različito vrijeme. Vaš ID. obavijestit će vas čim update bude na raspolaganju.

Mogu li se voziti u svom ID. modelu dok traje instalacija bežičnog updatea?

Tijekom instalacije vozilo neće biti raspoloživo. Trenutak instalacije možete sami praktično definirati u infotainment sustavu. 

Što će se dogoditi ako svoj ID. koristim tijekom instalacije bežičnog updatea (npr. ako ga otključam ili punim)?

Vaš ID. može se zaključati i otključati tijekom instalacije. Vožnja i punjenje nisu mogući.

Mogu li Volkswagen Data Plug ili drugi OBD moduli za očitavanje biti spojeni s vozilom tijekom updatea?

Prije početka instalacije uklonite eventualne module za očitavanje iz OBD sučelja.

Mogu li instalirati bežični update tijekom postupka punjenja?

Ne, vozilo se ne može puniti tijekom instalacije. Završite postupak punjenja i potom započnite instalaciju.

Koliko mora biti minimalno stanje napunjenosti mog ID. modela kako bih mogao instalirati bežični update?

Visokonaponska baterija vašeg ID. modela na početku instalacije mora biti napunjena barem 50 %. 

Mogu li nakon neuspjelog bežičnog updatea ponovno započeti instalaciju?

Ako se instalacija može ponoviti, vaš ID. obavijestit će vas o tome u infotainment sustavu. U protivnom za to kontaktirajte svog Volkswagen partnera.

Infotainment sustav prikazuje mi sljedeću poruku: „Aktualiziranje sustava više nije raspoloživo“ – što to znači?

Updatei softvera objavljuju se u sklopu kampanja te se može dogoditi da se određena kampanja updatea sistemski prekine zbog različitih čimbenika. Ako se prikaže ta poruka, potvrdite je s "OK" - tako će vaše vozilo biti dodano u jednu od sljedećih kampanja te će moći primiti update. 

Često postavljana pitanja – radionički updatei

Kako mogu dogovoriti termin za provođenje updatea softvera?

Za to kontaktirajte svog Volkswagen partnera. Kod nekih updatea ID. softvera Volkswagen partner javit će se vama radi dogovaranja termina. Točne informacije o načinu postupanja dobit ćete za svaki update posebno.

Hoću li ostati mobilan dok moj ID. dobiva update softvera u servisnoj radionici?

Da, vaš će se Volkswagen partner pobrinuti da ostanete mobilni tijekom tog vremena. Više informacija o tome dobit ćete od svog Volkswagen partnera.

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.