Studijom ID.2all marka Volkswagen predstavlja svoj novi dizajn električnih automobila te istovremeno prvi potpuno električni model čija će cijena iznositi manje od 25.000 eura u serijskoj opremi. Premijera modela planirana je za 2025.
Volkswagen nastavlja pisati svoju priču o uspjehu kompaktnih vozila u doba električne mobilnosti: studijom ID.2all donosimo uvid u serijsku verziju prvog potpuno električnog Volkswagena koji će u ponudi biti za manje od 25.000 eura. I ostali "prvi modeli vozila" potvrđuju da je ID.2all puno više od demonstracijskog vozila: on je prvi Volkswagen s prednjim pogonom koji se temelji na modularnoj električnoj platformi (MEB).
A njegova je izvedba utjelovljenje novog dizajna marke VW, koji se temelji na trima stupovima: stabilnosti, simpatičnosti i oduševljenju.
Osim toga, Volkswagen planira opremiti serijsku verziju modela ID.2all inovativnim tehnologijama iz većih ID. modela, primjerice svjetlima IQ.LIGHT, e-planerom rute i sustavom potpore Travel Assist za djelomično automatiziranu vožnju.
Prvi e-model na novoj platformi
Kao i svi modeli iz obitelji ID. vozila, tako se i ID.2all temelji na MEB platformi, ali na njezinom najmlađem stupnju razvoja "MEB Entry" - što ovdje predstavlja osobitost. Tako ova studija postavlja nova mjerila po pitanju tehnologije i prikladnosti za svakodnevicu. Naime, modificirana platforma omogućila je dizajnerima da realiziraju unutrašnjost iz Golfa na kompaktnoj vanjskoj dužini Pola. Rezultat: mnoštvo prostora za putnike i neočekivano velik kapacitet od oko 490 do 1.330 litara, kojim ID.2all nadmašuje brojna vozila iz viših klasa.
A s usavršenom platformom MEB Entry u ID.2all ušla je i izrazito učinkovita tehnologija pogona, baterije i punjenja. Njegov računski utvrđen doseg prema WLTP-u iznosi čak do 450 kilometara2, a baterija se može napuniti na DC agregatima za brzo punjenje (istosmjernom strujom) od deset do 80 posto za 20-ak minuta pri umjerenim vanjskim temperaturama i uz snagu punjenja od 350 kW.3 Stoga je ID.2all pravi električni automobil za svaki dan u godini.
Vanjski dizajn: velika dinamika
"ID.2all daje uvid u novi dizajn marke VW, koji se temelji na trima stupovima: stabilnosti, simpatičnosti i oduševljenju."
Andreas Mindt
Glavni dizajner marke Volkswagen
S najmlađim ID. modelom marka Volkswagen svjesno stavlja u fokus dizajn svojih potpuno električnih modela. "ID.2all daje uvid u novi dizajn marke VW, koji se temelji na trima stupovima: stabilnosti, simpatičnosti i oduševljenju", govori Andreas Mindt, glavni dizajner marke Volkswagen. Glavni dizajner o osnovnoj ideji: "Prenosimo DNK naših ikona u budućnost. Stoga je ID.2all hommage Bubi, Golfu i Polu."
Vidljiva potvrda toga je npr. dizajn C stupa koji je nekoć razvijen za prvi Golf, a koji podsjeća na napetu tetivu luka koji pokazuje u smjeru vožnje. ID.2all prvi je Volkswagen koji ponovno preuzima to tipično obilježje te ga nanovo interpretira na suvremen način. Ostala obilježja dizajna ove studije su prepoznatljiva i snažna karoserija na kotačima, prednji dio vozila koji pobuđuje simpatije prema modelu ID.2all, veća dinamika i bezvremenska elegancija.
Unutrašnji dizajn: prostran
Dizajneri su i za unutrašnjost modela ID.2all odabrali jasan dizajn. On ostavlja dojam visoke kvalitete, a odlikuju ga inovativan infotainment sustav s klasičnom regulacijom jačine zvuka te zaseban element za rukovanje klimom, čijim se glavnim funkcijama upravlja preko osvijetljenih tipki.
"ID.2all pokazuje u kojem smjeru općenito želimo ići s markom: približiti se kupcima te ponuditi vrhunsku tehnologiju i odličan dizajn."
Thomas Schäfer
Glavni izvršni direktor marke Volkswagen
Obitelj ID. modela snažno će rasti do 2026.
Serijska verzija modela ID.2all bit će jedan od deset novih potpuno električnih modela koje će marka Volkswagen uvesti na tržište do 2026. Ona bi trebala zaokružiti portfelj električnih vozila prema dolje - barem zasada. Naime, marka već radi na električnom automobilu po početnoj cijeni manjoj od 20.000 eura. U svakom slučaju marka Volkswagen želi postati proizvođač s najširim portfeljem električnih vozila do sredine ovog desetljeća.