- Svjetska premijera: ID. EVERY1¹ je konceptno vozilo iz Europe za Europu i budući ulazni električni Volkswagen sa cijenom od 20.000 eura
- Pametan, fleksibilan i pristupačan: sportski dizajn, svestrana unutrašnjost i digitalne značajke model ID. EVERY1 atraktivnom za privatne, ali i poslovne kupce
- Uvijek ažuriran: nova softverska arhitektura omogućuje "doživotna" ažuriranja i nadogradnje proizvodnog modela
- Volkswagenov plan za budućnost: devet novih modela do 2027., uključujući četiri električna modela temeljena na novoj modularnoj platformi za električni pogon (MEB) s prednjim pogonom
Od Bube, Volkswagen omogućuje pristupačnu mobilnost za milijune ljudi s kompaktnim i atraktivnim automobilima. S konceptnim automobilom ID. EVERY1, njemački proizvođač automobila prikazao je osnovni, odnosno ulazni električni model. Volkswagen će lansirati serijsku izvedbu 2027. godine - s početnom cijenom od oko 20.000 eura. Godinu ranije, 2026. godine na tržištu će debitirati model ID. 2all1 po cijeni od 25.000 eura. Oba modela dio su nove obitelji električnih urbanih automobila s prednjim pogonom, a temelje se na novoj modularnoj platformi za električni pogon marke Volkswagen: MEB s prednjim pogonom.
Maksimalna raznolikost: atraktivna mobilnost u
električnoj eri iz Europe za Europu jedan je od središnjih stupova plana marke za
budućnost. S europskim lansiranjem potpuno električne obitelji urbanih automobila
od 2026. godine, Volkswagen će ponuditi najraznovrsniji portfelj u segmentu
volumenskih modela - od učinkovitih modela s motorima s unutarnjim izgaranjem i
naprednih plug-in hibrida do potpuno električnih vozila orijentiranih prema
budućnosti. Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila je
prilikom Svjetske premijera konceptnog modela ID.EVERY1 izjavio: "ID. EVERY1 je
posljednji dio slagalice na našem putu do najšireg izbora modela u volumenskom
segmentu. Tada ćemo svakom kupcu ponuditi pravi automobil s pravim pogonskim
sustavom - uključujući pristupačnu osnovnu potpuno električnu mobilnost.", rekao je
Schäfer i dodao: "Naš cilj je proširiti našu poziciju kao vodećeg svjetskog
proizvođača volumenskih automobila u smislu tehnologije do 2030. godine. I kao
marka za sve - baš kao što biste očekivali od Volkswagena."
Fokus na ljude. "U budućim
modelima govorimo o vozilima definiranima od strane kupaca. ID. EVERY1 pokazuje da
svoje kupce, njihove želje, interese i preferencije stavljamo u središte razvoja
vozila dosljednije nego ikad prije," kaže Kai Grünitz, član Upravnog odbora
Volkswagen marke odgovoran za razvoj. Proizvodna verzija modela ID. EVERY1 bit će
prvi model u cijeloj grupi koji će koristiti temeljno novu, posebno snažnu
softversku arhitekturu. To znači da se budući osnovni Volkswagen može opremiti
novim funkcijama tijekom cijelog svog životnog ciklusa ako to korisnici žele. Čak i
nakon kupnje novog automobila, model se i dalje može individualno prilagoditi
njihovim potrebama.
Karakterističan dizajn s karizmom i identitetom. Model up! -
neposredni prethodnik modela ID. EVERY1 i koji se proizvodio do 2023. godine i
danas impresionira svojim jasnim, prepoznatljivim dizajnom. Dizajnerske crte ID.
EVERY1 također preuzimaju karakteristične elemente marke Volkswagen. Volkswagenov
šef dizajna Andreas Mindt: "Naša ambicija bila je stvoriti nešto hrabro, ali
pristupačno. ID. EVERY1 ima samouvjeren izgled, ali ostaje simpatičan -
zahvaljujući detaljima kao što su dinamična prednja svjetla i 'nasmijan' stražnji
kraj. Ovi dizajnerski elementi čine ga više od automobila: daju mu karakter i
identitet s kojim se ljudi mogu povezati."
Nova MEB platforma
električnim prednjim pogonom.
Kao i ID. 2all i sportska verzija ID. GTI Concept1, ID. EVERY1 pripada obitelji
električnih urbanih automobila. Sva tri modela temelje se na novoj modularnoj
platformi za električni pogon. Zahvaljujući električnom prednjem pogonu, MEB
platforma nudi revolucionarno iskorištavanje prostora i maksimalnu učinkovitost.
Konceptno vozilo postiže maksimalnu brzinu od 130 km/h i pokreće ga novorazvijeni
električni motor snage 70 kW (95 KS). Domet je najmanje 250 kilometara. S duljinom
od 3.880 mm, ID. EVERY1 je pozicioniran između bivšeg up!-a (3.600 mm), ID. 2all
(4.050 mm) i trenutnog Pola (4.074 mm). Unutra pak nudi prostor za četiri osobe i
prtljažni prostor zapremine 305 litara.
Volkswagenov plan za budućnost marke. Proizvodna verzija ID. EVERY1 za 2027. godinu samo je jedan dio Volkswagenove kampanje električnih modela, koja sada poduzima sljedeći korak s ugovorom "Future Volkswagen". U njemu je Volkswagen AG krajem prosinca 2024. godine s radničkom stranom dogovorio viziju koja kombinira ekonomsku stabilnost, zapošljavanje i tehnološko vodstvo u području održive mobilnosti.
Obvezujući ciljevi i mjere dogovorene za njih čine temelj za ključne buduće projekte.
Volkswagen marka slijedi jasno definirani trostupanjski plan:
- Ubrzanje: konkurentnost će se ojačati optimizacijom troškovnih struktura i ciljanim proširenjem postojećeg portfelja modela
- Napad: predstavljanje devet novih modela do 2027. godine, uključujući serijsku verziju modela ID. 2all za manje od 25.000 eura i ulazni električni automobil ID. EVERY1 za oko 20.000 eura
- Postignuće: kao tehnološki vodeća marka u volumenskom segmentu, Volkswagen postavlja nove standarde i predvodi mobilnost širom svijeta
Cilj trostupanjskog plana je jasan, a to je da Volkswagen osobna vozila, kao jezgra Koncerna, postane tehnološki vodeći proizvođač volumenskih vozila na globalnoj razini do 2030. godine.
¹ Konceptno vozilo