- Prve slike i činjenice o unaprijeđenoj generaciji koja na tržište stiže početkom 2024.
- Poboljšana kvaliteta materijala u unutrašnjosti, dizajn unutrašnjosti i tehničke značajke odraz su povratnih informacija kupaca
- Opcijski dostupan sustav potpore "Travel Assist"³ omogućuje djelomično automatiziranu vožnju
Volkswagen predstavlja prve činjenice i slike novog T-Cross modela. Vozilo ima prerađeni dizajn, proširenu serijsku opremu, nove tehničke značajke kao i novo koncipiranu, visokovrijednu unutrašnjost. T- Cross je u samo četiri godine zauzeo vodeće mjesto među kompaktnim SUV vozilima: otprilike se 1,2 milijuna ljudi već odlučilo za ovo svestrano Volkswagen vozilo. Uz prosječno 300.000 proizvedenih vozila godišnje, model T-Cross, koji se izvan Europe prodaje kao Tacqua i Taigun, pripada najuspješnijim VW modelima diljem svijeta.
Imelda Labbé, članica uprave marke Volkswagen za prodaju, marketing i postprodaju: "Pažljivo smo slušali naše kupce i dosljedno povećavali prednosti modela T-Crossa. Redizajn, novi infotainment sustav i sveobuhvatna visokokvalitetna unutrašnjost temelje se na sljedećem višem segmentu vozila. Osim toga, naš kompaktni SUV nudi mnogo prostora za peteročlanu obitelj, mnogo prostora za pohranu, ekonomične motore i visoku razinu sigurnosti."
Moderan vanjski dizajn i nove boje. Izvana je T-Cross odmah prepoznatljiv po novodizajniranom prednjem i stražnjem kraju vozila. U njega su integrirana nova LED glavna svjetla i LED svjetla za dnevnu vožnju te LED stražnja svjetla. Volkswagen je također u potpunosti iznova razvio "IQ.LIGHT matrix LED glavna svjetla" koja su po prvi put u ponudi za model T-Cross. Tri nove, svježe boje obogaćuju ponudu: uni "Grape žuta" (svijetla, sportska žuta), "Clear plava metalik" (svijetloplava) i "Kings crvena metalik" (svijetlocrvena).
Nova generacija infotainment sustava i visokokvalitetna unutrašnjost.
Središnji element u unutrašnjosti novog modela T-Cross je odvojeni infotainment zaslon. Dijagonala serijskog zaslona osjetljivog na dodir je 20,3 cm (8,0 inča); u vrhunskoj verziji radi se o zaslonu s dijagonalom ekrana od 23,4 cm (9,2 inča). Osim toga, sve verzije modela s četvorim vratima i pet sjedala sada su serijski opremljene digitalnim instrumentima. Instrumentna ploča modela T-Cross također je potpuno redizajnirana: kao i u većim VW modelima, instrumentnu ploču karakteriziraju meko podstavljeni i znatno kvalitetniji površinski materijali. Isto vrijedi i za obloge prednjih vrata verzija opreme "Style" i "R-Line". Manualni klima-uređaj serijski je ugrađen u vozilu, a automatski klima uređaj ("Air Care Climatronic") s pozadinskim osvjetljenjem klizača na dodir dostupan je opcijski.
Sofisticiran i varijabilan, prijevoz e-bicikala sada je moguć bez ikakvih problema. Unutrašnjost modela T-Cross uvijek je bila jedna od najprostranijih i najsvestranijih među kompaktnim SUV vozilima. Odlikuje se svojim sofisticiranim rukovanjem, dobro izbalansiranim prostorom za do pet osoba, stražnjim sjedalom koje se može pomicati za 140 mm i maksimalno varijabilnim prostorom za utovar. Ako su sva sjedala zauzeta, T-Cross pruža prtljažnik obujma od 385 do 455 litara natovaren do visine stražnjeg sjedala. Ako se stražnje sjedalo (djeljivo u omjeru 60:40) preklopi, stvara se ravni utovarni prostor s do 1281 litrom prostora za pohranu (utovareno do visine naslona prednjih sjedala). Osim toga, naslon suvozačevog sjedala može se serijski preklopiti od linije opreme "Life" naviše. U prohodnom, 2398 mm dugom utovarnom području tada može ponijeti sve, od dasaka za surfanje do paraglajdera.
Volkswagen je također značajno povećao okomito opterećenje kuke modela T-Cross: poraslo je s 55 na 75 kg. Dodatak od 20 kg povećava najveću težinu koja može odozgo djelovati na kuku za vuču (opcijski) s mogućnošću skidanja. S jedne strane, novi T-Cross nudi više mogućnosti tijekom vuče teške prikolice, a istovremeno se povećava najveća dopuštena težina bicikala koji se s nosačem voze preko kuke za vuču, što je posebno važno za prijevoz e-bicikala.
"Travel Assist"³ omogućuje značajno poboljšanje komfora. T-Cross je jedno od rijetkih vozila u ovoj klasi na svijetu koje je dodatno opremljeno sustavom potpore Travel Assist. Sustav potpore nudi potpomognuto uzdužno i bočno navođenje vozila. Ovisno o prometu ispred i dopuštenoj brzini, T-Cross može regulirati brzinu automatskim ubrzavanjem³ i kočenjem³. Sustav potpore Travel Assist također može integrirati ograničenja brzine, zavoje i kružne tokove u sustav unutar njegovih ograničenja³. U isto vrijeme, Volkswagen može zadržati vozni trak uz potporu zadržavanja vozila na voznom traku "Lane Assist". Ako je novi T- Cross opremljen DSG mjenjačem, također može automatski zaustavljati i pokretati vozilo.
Serijski opremljen LED glavnim svjetlima, LED stražnjim svjetlima i digitalnim cockpitom. Značajno unaprijeđena osnovna verzija modela T- Cross sada će biti dostupna sa značajkama kao što su nova LED glavna svjetla (umjesto halogenih), nova LED stražnja svjetla, višenamjenska kamera, prepoznavanje prometnih znakova, digitalni cockpit i novi infotainment zaslon koji je samostojeći u svim verzijama opreme. Verzija opreme "Life", obuhvaća nove aluminijske kotače od 16 inča i kožno višenamjensko kolo upravljača. Linije "Style" (za više elegancije) i "R-Line" (sportskog izgleda) dostupne su kao vrhunske verzije. Nove T-Cross modele pokreću dobro poznati, učinkoviti TSI motori marke Volkswagen.
Dostupnost novog modela T-Cross. Uvođenje na hrvatsko tržište započet će u prvom kvartalu 2024, a unatoč sveobuhvatnoj nadogradnji, novi model T-Cross također će se nuditi po vrlo atraktivnoj osnovnoj cijeni. Najprodavaniji model u trenutačnoj verziji već je rasprodan na mnogim europskim tržištima za 2023. godinu dok će nova vozila koja Volkswagen kupci konfiguriraju i naruče nakon završne prodaje na temelju trenutačnog modela već pripadati novoj generaciji modela T-Cross kada budu isporučena u prvom kvartalu 2024. godine.
¹ T-Cross - konceptno vozilo blizu proizvodne faze.
² Svi podaci o opremi i snazi odnose se na ponudu modela za njemačko tržište.
³ U okviru ograničenja sustava: vozač mora u svakom trenutku biti spreman nadvladati sustav potpore. To ga ne oslobađa odgovornosti da pažljivo upravlja vozilom.