Komfor i ušteda vremena zahvaljujući kraćim zaustavljanjima radi punjenja
Uz ID. softver 3.0 poboljšava se snaga punjenja visokonaponske baterije te se ostvaruje ušteda vremena.
Vozila s baterijama <77 kWh, kod kojih je softver 2.3 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.
Vozila s baterijama <77 kWh, koja su dobila ili će dobiti softver 2.3 putem bežičnog updatea, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.
Vozila s baterijama >=77 kWh, kod kojih je softver 3.0 tvornički instaliran, već su dobila povećanje snage punjenja pri isporuci.
Vozila s baterijama >=77 kWh, koja imaju verziju softvera manju od 3.0, dobit će povećanje snage punjenja s updateom ID. softvera 3.0.
Neto sadržaj energije baterije | Povećanje snage punjenja 5.);6.) |
---|---|
45 kWh/52 kWh | Od maks. 100 kW na maks. 110 kW |
58 kWh | Od maks. 100 kW na maks. 120 kW |
>=77 kWh | Od maks. 125 kW na maks. 135 kW |
Maks. DC snaga punjenja pri temperaturi okoline i baterije od oko 23 °C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.
Maksimalno moguća snaga punjenja. Različite stanice za punjenje mogu se uz jednaku snagu u kW razlikovati po svom ponašanju tijekom punjenja. Osim snage stanice za punjenje u kW maksimalna struja punjenja također utječe na količinu energije koja protječe. K tomu na maksimalno moguću snagu punjenja utječu i temperatura okoline i baterije te stanje napunjenosti.
Punjenje maksimalnom DC snagom punjenja od 135 kW kod varijanti baterija Pro i Pro Performance te pri temperaturi okoline i baterije od oko 23°C i pri početnom stanju napunjenosti od oko 5 %; npr. na Ionity stanici.