Pregled sustava potpora za vožnju modela Tayron

Sustavi potpora za vožnju novog modela Tayron

Sljedeći sustavi potpora za vožnju raspoloživi su za varijante modela Tayron: 

  • Travel Assist 
  • Automatska regulacija razmaka ACC
  • Potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" s potporom izlaska iz parkirnog mjesta i upozorenjem pri izlasku iz vozila
  • Lane Assist

Travel Assist

Travel Assist aktivno vam pomaže zadržati vozilo u voznom traku. K tomu će vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred.

Usto ćete profitirati od prediktivne regulacije brzine i potpore za vožnju zavojima: tako će vaše vozilo reagirati na predstojeće zavoje i kružne tokove te prilagoditi brzinu u skladu s trenutačno važećim prometnim pravilima. Za opušteniju vožnju.¹ ²

ACC

Serijska automatska regulacija razmaka ACC može vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred. 

K tomu vam ACC omogućuje prediktivnu regulaciju brzine i potporu za vožnju zavojima: tako će vaše vozilo moći reagirati na karakteristike ceste predstojeće dionice i prilagoditi brzinu prometnim pravilima. Za opušteniju vožnju.¹ ²

Potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" s potporom izlaska iz parkirnog mjesta i upozorenjem pri izlasku iz vozila

Opcijska potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" pomaže vam prepoznati potencijalno opasne situacije tijekom promjene voznog traka: upozoravajuće svjetlo u kućištu vanjskog zrcala prikazuje vam da se neko vozilo nalazi u mrtvom kutu ili da se brzo približava odostraga. Tijekom žmiganja Side Assist automatski analizira položaj i brzinu drugih vozila - te vas upozorava.¹ ²

Potpora izlaska iz parkirnog mjesta povećava vašu sigurnost tijekom vožnje unatrag: ona vas može upozoriti ako neko vozilo presijeca vašu putanju kretanja. Ako ne reagirate na vrijeme, sustav može samostalno intervenirati te kočenjem u nuždi ublažiti ili čak spriječiti sudar.¹ ²

Upozorenje pri izlasku iz vozila pomoći će vam u sprečavanju opasnih situacija kada izlazite iz svog vozila: ono može prepoznati ako se neko vozilo približava odostraga te vas upozoriti na to prije no što izađete iz vozila.¹ 

Lane Assist

Pri brzini većoj od 65 km/h Lane Assist može prepoznati napušta li vaše vozilo nenamjerno vozni trak. On će automatskim korekcijama upravljača vratiti vašu pažnju na zbivanja u prometu i zadržati vaše vozilo na voznom traku.

Ako ipak prijeđete preko uzdužnih oznaka na voznom traku, dodatno će vas upozoriti vibracijom kola upravljača.¹ 

U okviru granica sustava.

Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.

Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG

Vozila prikazana na ovim stranicama mogu se prema pojedinim detaljima razlikovati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV i poseban porez na motorna vozila. U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktualne. Molimo kontaktirajte vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena u modelima, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cijenama. Prikazana vozila moguće je uz nadoplatu dobiti s dodatnom opremom. Molimo vas informirajte se prije zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o točnoj cijeni vozila. Da bismo poboljšali čitljivost tekstova, odabrali smo muški ili ženski oblik osobnih riječi. To ni na koji način ne podrazumijeva diskriminaciju suprotnog spola. Hvala na razumijevanju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.

 

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Novi Tayron

S mogućnošću trećeg reda sjedala novi model upotpunjuje obitelj SUV vozila marke Volkswagen

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim