Novi Tayron za sobom može vući teret do 2,5 tona - od kamp prikolice pa sve do prikolice za konje. K tomu nudi okomito opterećenje kuke od 100 kg, što je dovoljno za čak tri e-bicikla. Opcijski mehanizam za vuču skriven je ispod stražnjeg dijela vozila te se u slučaju potrebe poluautomatski sklapa prema dolje.
S opcijskim sustavom Trailer Assist manevriranje postaje lakše: vi morate unijeti željeni smjer vožnje prikolice, a Trailer Assist će preuzeti upravljanje. Osim toga, morat ćete samo davati gas, kočiti i nadzirati postupak.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Vozila prikazana na ovim stranicama mogu se prema pojedinim detaljima razlikovati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve gore navedene cijene su neobvezujuće, preporučene cijene uključujući PDV i poseban porez na motorna vozila. U rijetkim slučajevima postoji mogućnost da cijene nisu aktualne. Molimo kontaktirajte vašeg trgovca za detaljnu kalkulaciju cijene. Zadržavamo pravo promjena u modelima, konstrukciji, opremi, tehničkim podacima, cijenama. Prikazana vozila moguće je uz nadoplatu dobiti s dodatnom opremom. Molimo vas informirajte se prije zaključivanja ugovora o dodatnoj i serijskoj opremi kao i o točnoj cijeni vozila. Da bismo poboljšali čitljivost tekstova, odabrali smo muški ili ženski oblik osobnih riječi. To ni na koji način ne podrazumijeva diskriminaciju suprotnog spola. Hvala na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.