Za korištenje usluga We Connect potreban vam je korisnički račun za Volkswagen ID
te se morate prijaviti korisničkim imenom i lozinkom u We Connect. K tomu treba
online putem sklopiti zasebni ugovor za We Connect odnosno We Connect Plus s
društvom Volkswagen AG. Nakon primopredaje vozila imate 90 dana za registraciju
vozila na stranici myvolkswagen.net ili putem aplikacije "Volkswagen We Connect"
(dostupna u App-Storeu i Google Play Storeu) za uslugu We Connect Plus i korištenje
usluga tijekom čitavog ugovorenog besplatnog vremena korištenja.
Korištenje mobilnih online usluga We Connect omogućeno je putem integrirane
internetske veze. Povezane troškove podataka nastale u Europi, osim troškova za
usluge "Streaming & Internet" i pojedine aplikacije u vozilu, snosi Volkswagen
AG u okviru pokrivenosti mreže. Za korištenje usluga "Streaming & Internet",
pojedinih aplikacija u vozilu i Wi-Fi hotspota moguće je naručiti podatkovne pakete
uz plaćanje preko vanjskog mobilnog operatera "Cubic Telecom" koji se mogu
upotrebljavati u području pokrivenosti mreže brojnih europskih zemalja. Informacije
o uvjetima, cijenama i zemljama koje podržavaju ovu uslugu potražite na stranici
vw.cubictelecom.com. Alternativno je moguće korištenje web-radija. U tom su slučaju
odgovarajuće usluge raspoložive isključivo ako između vas i vašeg mobilnog
operatera postoji ugovor ili ako ćete zasebno sklopiti takav ugovor s mobilnim
operaterom, i to isključivo unutar pokrivenosti dotične mobilne mreže. Dodatni
troškovi (npr. naknade za roaming) mogu nastati uslijed razmjene podataka preko
interneta ovisno o vašoj mobilnoj tarifi te osobito tijekom korištenja u
inozemstvu.
Za korištenje besplatne aplikacije We Connect App potreban je smartphone s
prikladnim operativnim sustavom iOS ili Android te SIM kartica s podatkovnom
opcijom u okviru postojećeg ili zasebno sklopljenog ugovora između vas i vašeg
mobilnog operatera.
Raspoloživost pojedinih usluga We Connect i We Connect Plus koje su opisane u
paketima može se razlikovati ovisno o pojedinoj zemlji, vozilu i opremi. Usluge su
na raspolaganju za vrijeme trajanja ugovora te podliježu sadržajnim izmjenama i
mogu se ukinuti tijekom razdoblja trajanja ugovora. Detaljnije informacije
potražite na stranici connect.volkswagen-we.com te kod svog Volkswagen partnera, a
informacije o uvjetima mobilnih tarifa kod svog pružatelja mobilnih usluga.
Za kupnju ažuriranja potreban vam je Volkswagen ID korisnički račun, važeći ugovor za We Connect i provjere vašeg identiteta kao glavnog korisnika, to znači povezivanje vašeg korisničkog računa s konkretnim vozilom. Osim toga, poželjno je da vozilo raspolaže tehničkom funkcijom i hardverskim uređajem neophodnim za pojedinačni "Upgrade". To može ovisiti o modelskoj goni i datumu proizvodnje. Upgrades koji se mogu kupiti za pojedino vozilo glavni korisnik može pogledati u trgovini In-Car Shop infotainment sustava ili u internetskoj trgovini We Connect Webshop na shop.volkswagen-we.com. Proizvodi koji se plaćaju mogu se također kupiti u trgovini In-Car Shop i u internetskoj trgovini We Connect Webshop sredstvima plaćanja koja se tamo trenutačno mogu pogledati i koja su tamo dostupna. Vaš će vas Volkswagen partner također rado posavjetovati ako imate pitanja u vezi s Upgrades i njihovoj dostupnosti. Kupljeni i aktivirani Upgrades ostaju u vozilu, mogu ih upotrebljavati svi vozači i ne mogu se prenositi na druga vozila.
Samo zajedno s "Ready 2 Discover" i navigacijskim sustavima "Discover Media" i "Discover Pro".
App-Connect obuhvaća tehnologije Apple CarPlay™, Android Auto™ i MirrorLink®. Kako bi se spriječilo odvraćanje pozornosti, tijekom vožnje mogu se pokrenuti samo certificirane aplikacije. U ovom kontekstu imajte također na umu činjenicu da neke aplikacije nisu u ponudi za sve tri tehnologije te da se raspoloživost ovih tehnologija može razlikovati ovisno o pojedinoj zemlji. Informacije o kompatibilnosti smartphone uređaja za Apple CarPlay™ pronaći ćete na stranici https://apple.com/de/ios/carplay/, za Android Auto™ na stranici https://android.com/intl/de_de/auto/ i za MirrorLink® na stranici https://mirrorlink.com/.
Za korištenje usluga "Streaming & Internet" i Wi-Fi hotspota moguće je naručiti podatkovne pakete uz plaćanje preko vanjskog mobilnog operatera "Cubic Telecom" koji se mogu upotrebljavati u području pokrivenosti mreže brojnih europskih zemalja. Informacije o cijenama i zemljama koje podržavaju ovu uslugu potražite na stranici https://vw.cubictelecom.com