T-Roc sustavi potpora

IQ.DRIVE "Travel Assist"

Opcijski Travel Assist predstavlja iznimno korisnu potporu za vožnju.  

Ona vaše vozilo može zadržati na voznom traku, održavati razmak u odnosu na vozilo ispred kao i najveću brzinu koju ste namjestili.1, 2, 3

Pritom, između ostalog, koristi adaptivno vođenje po voznom traku. Ova potpora aktivno održava vozilo u sredini voznog traka. Povrh toga, Travel Assist se prilagođava vašem načinu vožnje i također može voziti više ulijevo ili više udesno u svom voznom traku umjesto da vozi točno u sredini.¹

U kombinaciji s navigacijskim sustavom, Travel Assist proširen je s funkcijama prediktivne regulacije brzine i potpore za vožnju zavojima. Pritom Travel Assist može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i tijeku ceste (zavoji, kružni tok, itd.).1, 3 

U kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvije spojke DSG vozite opušteno kroz prometne gužve i neprestano zaustavljanje i kretanje u prometu.

Automatska regulacija razmaka ACC

Automatska kontrola razmaka ACC pomaže vam u održavanju najveće brzine2 koju ste prethodno namjestili i održavanju razmaka u odnosu na vozilo ispred vas¹. U kombinaciji s navigacijskim sustavom, ACC je proširen za prediktivnu regulaciju brzine i potporu za vožnju zavojima. Pritom ACC može prilagoditi brzinu vozila važećim ograničenjima brzine i tijeku ceste (zavoji, kružni tokovi itd.). U kombinaciji s automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom DSG vozite opušteno kroz prometne gužve i neprestano zaustavljanje i kretanje u prometu.

Potpora kočenja u nuždi „Front Assist“ 

Serijska potpora kočenja u nuždi "Front Assist" sa sustavom prepoznavanja pješaka može vas upozoriti na kritične situacije s pješacima i drugim vozilima, a u hitnim slučajevima može čak i automatski kočiti.¹

„Lane Assist“

Kod monotonih vožnji mogu se pojaviti rizične situacije. Ovdje do izražaja dolazi "Lane Assist": pri brzini od 60 km/h može detektirati da li vozilo nenamjerno napušta svoj vozni trak. Uz korektivnu potporu pri upravljanju, može usmjeriti pozornost vozača natrag na zbivanja u prometu.¹

Potpora upravljanja pri parkiranju „Park Assist“ uklj. pomoć pri parkiranju

Vaš Volkswagen s opcijskom potporom upravljanja pri parkiranju "Park Assist" ne samo da vam može reći je li parkirno mjesto dovoljno veliko dok prolazite pored njega, već će također parkirati umjesto vas.¹ Do brzine od 40 km/h "Park Assist" neprestano traži odgovarajuća bočna parkirna mjesta. Do brzine od 20 km/h traži i okomita parkirna mjesta. Kad se odlučite za jedno od pronađenih parkirnih mjesta, pokrenite postupak parkiranja. Pritom "Park Assist" preuzima upravljanje.1 Sve što trebate učiniti je upravljati papučicom gasa i kočnice te nadzirati postupak. Vozilo s "Park Assistom" također može izaći iz bočnih parkirnih mjesta.¹

Potpora pri promjeni voznog traka „Side Assist“

Opcijska potpora pri promjeni voznog traka "Side Assist" može vas upozoriti na opasne promjene voznog traka. LED prikaz u vanjskom zrcalu informira vas kad se neko vozilo nalazi u mrtvom kutu ili se brzo približava odostraga.¹ Kada uključite žmigavac radi promjene voznog traka, potpora kalkulira bi li vam neko vozilo moglo predstavljati prijetnju zbog svog položaja i brzine - i skreće vam pozornost na to upadljivim žmiganjem. U kombinaciji s potporom za zadržavanje na voznom traku "Lane Assist" može vam dodatno pomoći s korektivnom regulacijom upravljanja. Potpora pri izlasku iz parkirnog mjesta upozorava ako vam neko drugo vozilo dolazi bočno prilikom izlaska unatrag iz parkirnog mjesta. Ako ne reagirate, sustav može regulacijom kočnice ublažiti sudar ili ga eventualno spriječiti.¹

U okviru ograničenja sustava

Do maksimalno 210 km/h

Vozač u svakom trenutku mora biti pripravan za preuzimanje nadzora nad sustavom potpora i odgovoran je za opreznu vožnju.

Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog hrvatskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuje 25% PDV-a. Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisije prikupljene su u skladu sa zakonskim mjernim postupcima (VO(EG)715/2007 u trenutno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na pojedinačno vozilo i ne predstavljaju sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja goriva i emisija CO₂ vozila ne ovise samo o učinkovitom korištenju goriva/struje vozila, već na njih utječu i ponašanje u vožnji, dionica vožnje i drugi netehnički čimbenici. Različite vrijednosti potrošnje, emisije CO₂ i dosezi mogu varirati zbog dodatne opreme i pribora (npr. guma, kuke za vuču, krovni nosač itd.), kao i načina vožnje, brzine, uporabe komfornih i dodatnih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, tereta, odabranog profila vožnje, topografije i još mnogo toga. Ovi čimbenici utječu na relevantne parametre vozila poput mase, otpora kotrljanja i aerodinamike. Standardni porez na potrošnju (posebni porez na cestovna motorna vozila) i naknada u naravi izračunavaju se na temelju emisije CO₂ u g/km.

Zatvori
Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

Novi T-Roc

Novi T-Roc

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim