U potpuno električnom ID. modelu opcijska toplinska pumpa pobrinut će se za energetski učinkovito grijanje unutrašnjosti. Energija koja se pritom štedi pozitivno utječe na doseg.
U odnosu na vozilo s motorom na izgaranje kod električnog vozila ne nastaje dovoljno otpadne topline iz pogonskih komponenti kako bi se njome dovoljno zagrijala unutrašnjost. Rješenje je visokoučinkoviti sustav toplinske pumpe koji komprimira sredstvo za hlađenje pod visokim tlakom. Toplina koja pritom nastaje upotrebljava se za zagrijavanje hladnog zraka koji struji kroz vozilo. Tako se za visokonaponsko grijanje upotrebljava manje energije iz baterije, što rezultira povećanjem dosega u odnosu na električna vozila bez toplinske pumpe.
U toplinskoj se pumpi upotrebljava sredstvo za hlađenje R744 koje znatno manje opterećuje klimu (u odnosu na fluorirano sredstvo za hlađenje). Zahvaljujući visokom stupnju učinkovitosti ovo je energetski najučinkovitiji način grijanja električnog vozila na hladnim vanjskim temperaturama.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.
ID.5: potrošnja struje: 15,8 - 21,4 kWh/100 km. Emisije CO₂: 0 g/km. Slika je simbolična. 07./2024.