Opcijska automatska regulacija razmaka ACC može vam pomoći u održavanju prethodno namještene najveće brzine i razmaka od vozila ispred. K tomu vam ACC omogućuje prediktivnu regulaciju brzine i potporu za vožnju zavojima: tako će vaše vozilo moći reagirati na karakteristike ceste predstojeće dionice i prilagoditi brzinu prometnim pravilima. Za opušteniju vožnju.¹ ²
Potpora kočenja u nuždi "Front Assist" sa sustavom prepoznavanja pješaka i biciklista može vas upozoriti na sudare s pješacima, biciklistima i drugim vozilima te u slučaju potrebe izvršiti automatsko kočenje u nuždi umjesto vas. 1
U okviru granica sustava.
Vozač mora u svakom trenutku biti spreman preuzeti kontrolu nad sustavom potpore i nije oslobođen odgovornosti za opreznu vožnju.
Izjava o odricanju odgovornosti društva Volkswagen AG
Ovdje prikazana vozila mogu u nekim detaljima odstupati od aktualnog austrijskog programa isporuke. Djelomično je prikazana dodatna oprema uz nadoplatu. Sve cijene su neobvezujuće, preporučene cijene koje nisu monopolne i uključuju namete na normiranu potrošnju (austr. NoVA), 20 % PDV-a te troškove otpreme uzimajući u obzir dodatak i odbitak na namete na normiranu potrošnju u skladu s čl. 6. austrijskog Zakona o nametima na normiranu potrošnju (austr. NoVAG). Radi bolje čitljivosti tekstova nismo koristili ni muški ni ženski rod za riječi koje se odnose na osobe. To ni u kojem slučaju ne implicira diskriminaciju drugog spola. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Navedene vrijednosti potrošnje i emisija prikupljene su prema zakonskim postupcima mjerenja (Uredba (EZ) br. 715/2007 u trenutačno važećoj verziji) u okviru tipskog odobrenja vozila na temelju WLTP postupka ispitivanja. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Potrošnja i emisije CO₂ nekog vozila ne ovise samo o učinkovitom iskorištavanju goriva/struje nego i o stilu vožnje, dionici te drugim netehničkim čimbenicima. Drugačije vrijednosti potrošnje, emisija CO₂ i dosega moguće su zbog dodatne opreme i pribora (npr. gume, kuka za vuču, krovni nosač itd.) te zbog načina vožnje, brzine, upotrebe komfornih/sporednih trošila, vanjske temperature, broja suputnika, opterećenja, odabira profila vožnje, topografije itd. Ti čimbenici utječu na relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika. Nameti na normiranu potrošnju (austr. NoVA) i oporezivi dodatak izračunavaju se prema emisijama CO₂ u g/km.
ID.5: potrošnja struje: 15,8 - 21,4 kWh/100 km. Emisije CO₂: 0 g/km. Slika je simbolična. 07./2024.