S opcijskom toplinskom pumpom unutrašnjost vašeg ID. modela grijat će se uz manju potrošnju energije nego s konvencionalnim grijanjem, što može pozitivno utjecati na doseg.
U odnosu na vozilo s motorom na izgaranje kod električnog vozila ne nastaje dovoljno otpadne topline iz pogonskih komponenti kako bi se njome dovoljno zagrijala unutrašnjost. Rješenje je visokoučinkoviti sustav toplinske pumpe koji komprimira sredstvo za hlađenje pod visokim tlakom. Toplina koja pritom nastaje upotrebljava se za zagrijavanje hladnog zraka koji struji kroz vozilo. Tako se za visokonaponsko grijanje upotrebljava manje energije iz baterije, što može rezultirati povećanjem dosega u odnosu na električna vozila bez toplinske pumpe.
U toplinskoj se pumpi upotrebljava sredstvo za hlađenje R744 koje znatno manje opterećuje klimu (u odnosu na fluorirano sredstvo za hlađenje). Zahvaljujući visokom stupnju učinkovitosti ovo je energetski najučinkovitiji način grijanja električnog vozila na hladnim vanjskim temperaturama.