Održivost ima prednost: osim proizvodnje modela ID.3 i ID.4 neutralne u pogledu
bilance CO₂¹ tvrtka Volkswagen preuzima odgovornost za zaštitu klime i pri odabiru
sredstva za hlađenje. Ovdje se naime upotrebljava prva toplinska pumpa u svijetu s
prirodnim i klimatski neutralnim sredstvom za hlađenje R744. Zahvaljujući visokom
stupnju učinkovitosti ovo je energetski najučinkovitiji način grijanja električnog
vozila na hladnim vanjskim temperaturama.
U odnosu na vozilo s motorom na izgaranje kod električnog vozila ne nastaje
dovoljno otpadne topline iz pogonskih komponenti kako bi se njome dovoljno
zagrijala unutrašnjost.
Rješenje je visokoučinkoviti sustav toplinske pumpe koji komprimira sredstvo za
hlađenje pod visokim tlakom. Toplina koja pritom nastaje upotrebljava se za
zagrijavanje hladnog zraka koji struji kroz vozilo.
Tako se za visokonaponsko grijanje upotrebljava manje energije iz baterije, što
rezultira povećanjem dosega u odnosu na električna vozila bez toplinske
pumpe.
1) Emisije CO₂ će se - ako je moguće - izbjeći i smanjiti neposredno kod marke Volkswagen. Poduzeća koja će provoditi predisporuku bit će obvezna poštovati mjere izbjegavanja i smanjenja. Emisije CO₂ koje se neće moći izbjeći i smanjiti ni kod marke Volkswagen ni odgovarajućim obvezama u dobavljačkom lancu bit će kompenzirane u jednakom iznosu certificiranim projektima za zaštitu klime.
100 % SUV 100 % električan
Raspon dosega prema WLTP-u
ID.4 Pro Performance: 478 – 537 km
ID.4 Pro Performance 4MOTION: 460 – 517 km
100 % SUV 100 % električan
Raspon dosega prema WLTP-u
ID.4 Pro Performance: 478 – 537 km
ID.4 Pro Performance 4MOTION: 460 – 517 km
100 % SUV 100 % električan
Raspon dosega prema WLTP-u
ID.4 Pro Performance: 478 – 537 km
ID.4 Pro Performance 4MOTION: 460 – 517 km