Izbornik
Zatvoriti izbornik
Zatvoriti

13.7.2023 Novi Passat prolazi završne probne vožnje

Marka Volkswagen objavljuje prve preliminarne pojedinosti o sljedećoj generaciji Passata.

 

  • Deveta generacija modela Passat bit će veća, udobnija i još kvalitetnija 
  • MQB evo - nova evolucijska faza modularne poprečne platforme upotrebljava plug-in hibridni pogon za doseg isključivo na električni pogon do 100 kilometara. 
  • Veća razina udobnosti tijekom dugačkih putovanja zahvaljujući visokoj razini kvalitete, novim ergoActive sjedalima i novoj adaptivnoj regulaciji voznog postroja 
  • Nova generacija cockpita i infotainment sustava za intuitivno i jasno rukovanje 

Novi Passat proslavit će svoju svjetsku premijeru krajem kolovoza, a marka Volkswagen sada objavljuje prve preliminarne pojedinosti o sljedećoj generaciji Passata. Novi model opremljen je cijelim nizom inovacija, kao što su intuitivni koncept zaslona i rukovanja, visokokvalitetna unutrašnjost, novi sustav adaptivne regulacije voznog postroja, vrhunska sjedala i plug-in hibridni pogoni s dosegom na električni pogon do 100 kilometara. Novi Passat bit će uveden na tržište tijekom prvog tromjesečja 2024.godine. On predstavlja devetugeneraciju jednog od najuspješnijih automobila srednje klase na svijetu, a odlikuje se 50-godišnjom poviješću i više od 30 milijuna prodanih primjeraka.

 

 

Tijekom procesa dizajna novog modela Passat marka Volkswagen u cijelosti je iskoristila potencijal najnovije razvojne faze modularne poprečne platforme -čija kratica glasi MQB evo. Kai Grünitz, član upravnog odbora marke nadležan za područje razvoja: "Novim Passatom veliku smo važnost pridali visokoj razini udobnostitijekom vožnje i putovanja, koju će kupci smjesta osjetiti. 

Ona se, između ostalog, postiže duljim međuosovinskim razmakomi novom adaptivnom regulacijom voznog postroja s amortizerima s dva ventila. Istovremeno, naš novi zaslon i koncept rukovanja vrlo su intuitivni. Sjedala s funkcijom masaže i regulacijom klime oličenje su premium standarda u unutrašnjosti vozila."

Arhitektura unutrašnjosti redizajnirana je na temelju novog koncepta. Zahvaljujući visokokvalitetnim materijalima i učinkovitoj zvučnoj izolaciji ukupna razina kvalitete i udobnosti podiže se na sasvim novu razinu. Opcijski će biti dostupna ergoActive prednja sjedala. Ona imaju električno namještanje (u do 14 položaja, ovisno o modelu i opremi) te različito konfigurirane funkcije masaže i klimatizacijske funkcije.

Novi zaslon i koncept rukovanja. U novoj arhitekturi unutrašnjosti modela Passat sustavno suse provela unapređenja koja su marki Volkswagen predložili njezini kupci, i to s ciljem da se rukovanje učini što intuitivnijim. Passat stoga će biti uveden na tržište s novorazvijenim cockpitom i novim infotainment sustavom. Veličina novog standardnog infotainment zaslona iznosi 32cm (12,9inča). Varijanta od 38cm(15inča) bit će dostupna opcijski ili ovisno o opremi. Dodirni kliznici s pozadinskim osvjetljenjem smješteni su ispod zaslona infotainment sustava i upotrebljavaju se za prilagodbu funkcija, npr. temperature u unutrašnjosti i jačine zvuka. Također, marka Volkswagen opcijski će nuditi novi Head-up zaslon koji projicira informacije na vjetrobransko staklo, a time i u virtualni prostor ispred vozila. Osim toga, višenamjensko kolo upravljača ponovno ima dva gumba -kako bi rukovanje bilo još jednostavnije.

Više prostora u stražnjem dijelu vozila. Novi Passat puno je veći od svojeg prethodnika. Nova dužina (povećanje od 14cm) povećava prostor za noge dodatnih 5 centimetara. Kapacitet prtljažnika također je povećan za 40 litara i iznosi 690 litara (u slučaju utovara do visine leđnih naslona stražnjih sjedala) odnosno za 140 litara i iznosi 1920 litara kada su stražnja sjedala preklopljena.

 

 

Novi DCC Pro i integracija sustava Vehicle Dynamics Manager. Brojne pojedinačne mjere poboljšavaju pogonski sustav novog modela: povećana krutost nagiba i bolje upravljanje poprečnom silom stražnje osovine s četiri spone (čime se ostvaruje bolja stabilnoststražnje osovine, a time i veća sigurnost tijekom vožnje), novi elektromehanički sustav upravljanja, izmijenjeni poprečni stabilizatori i amortizeri te prilagodbe za različite naplatke kotača. Izravniji omjer upravljanja i duži međuosovinski razmak modela Passat dodatno se pozitivno odražavaju na karakteristike vožnje.

Također, marka Volkswagen nudi još napredniju generaciju adaptivne regulacije voznog postroja u svojem bestseleru: opcijski DCC Pro s amortizerima s dva ventila. Taj sustav neprestano reagira na površinu ceste i situaciju u vožnji te u obzir uzima parametre kao što su regulacijeupravljanja, kočenja i ubrzanja. Idealna amortizacija izračunava se za svaki kotač, a amortizeri se namještaju u djeliću sekunde. Vozač ima mogućnost prilagodbe sustava DCC svojim individualnim preferencijama -od iznimno komforne do iznimno sportske postavke. Drugim riječima: za veću udobnost i bolju dinamiku.

Sustav Vehicle Dynamics Manager također je dio serijske opreme. To je sustav MQBplatforme koji je svoj debi proslavio u trenutačnoj verziji modela Golf GTI. Taj sustav upravlja funkcijama elektroničkih blokada diferencijala (XDS) i poprečnim dinamičkim komponentama kontroliranih amortizera u sustavu DCC Pro. Zahvaljujući sustavu Vehicle Dynamics Manager upravljanje je neutralnije, stabilnije, agilnije i preciznije uz regulacije kočenja za svaki pojedinačni kotač i prilagodbu tvrdoće amortizera ovisno o kotaču.

Za snažno osvjetljenje ceste. U paketima s premium specifikacijama model Passat bit će u ponudi s novom generacijom IQ.LIGHT Matrix LED glavnih svjetala. Ta snažna svjetla ravnija su od onih na prethodnoj verziji te imaju novi, visokoučinkoviti glavni snop svjetala, čiji doseg iznosi oko 500 metara. U stražnjem je dijelu vozila ovaj modelopremljen kontinuiranom vodoravnom LED trakom za komplet stražnjih svjetala.

TDI, TSI, eTSI i eHybrid. Zahvaljujući platformi MQB evo za novi Passat dostupne su različite vrste pogona. U ponudi će biti s dizelskim motorima s turbopunjačem (TDI), benzinskim motorima s turbopunjačem (TSI), djelomično hibridnim benzinskim motorima s turbopunjačem (eTSI) i plug-in hibridnim sustavima (eHybrid). Doseg u električnom pogonu novih plug-in hibrida povećan je, ovisno o opremi, do 100 kilometara u usporedbi s prethodnicima. Također, AC punjenje bit će brže kod svih verzija eHybrid, a DC punjenje također će prvi put biti moguće u okviru serijske opreme.

 

Ups!
Čini se da vaš preglednik nije ažuriran. Možda naša web stranica ne radi optimalno. Većina preglednika (ali ne i MS Internet Explorer 11 i stariji) i dalje radi dobro.

Preporučujemo vam da ažurirate svoj web preglednik!
Najnovija inačica može osigurati dobro iskustvo bilo gdje na Internetu.

Hvala vam na posjeti i dobro se zabavite.
Vaš Volkswagen tim
24px/configurator private vehicles Created with Sketch.
24px/interior (not final) Created with Sketch.